Tää on taas yks näitä päiviä kun vois vaan kiskasta lihaveittellä päänsä irti.

Mun pitäs olla ilonen. Pitäis olla onnellinen. Mutta.

My every smile, touch, glance, word, feeling, is a huge mistake - it's all wrong.
Whenever I move to one way or another, I make a mistake, I do everything wrong.

Someone wants perfection but doesn't notice he should take a closer look to himself.

Mulle huudetaan. Viimeks siksi että joku (äiti) oli siirtäny kenkiä syrjään ja yks sattui olemaan kärryjen edessä, joita issee työnsi. Kengät lens seinään ja niitten vääräs paikas oleminen oli mun vika.

Yks kaveri käyttäytyy omituisesti. En oo sanonu / tehny tietääkseni hänelle mitään pahaa, mutta syystä tai syyttä hän sitten kuitenki kohtelee mua todella tylysti. Ei siin muuten mitään mutta tän henkilön oon laskenu jo pidemmän aikaa yhdeksi parhaista kavereistani.

ÄÄÄÄÄä. Voisin jopa todeta et nyt elämä potkii päätä hajalle. (: